joi, 24 noiembrie 2011

Nerro către parlamentari


Dragă Mara
Salut, eu sunt Nerro. Am citit scrisoarea ta pe blogul lui Hari şi m-am gândit sa spun şi eu ceva . Eu sunt câine de apartament, dar aş da orice să stau şi eu mai mult afară . Până acum vă invidiam pe cei ca tine, câinii comunitari, pentru libertatea de mişcare, voi vă puteţi deplasa pe unde vreţi, vedeţi locuri noi, vedeţi feţe noi, marcaţi locurile de câte voi vreţi, pe când eu  nici la wc nu merg când vreau eu, mă duc când are chef colegul de apartament. Voi vă întâlniţi şi vorbiţi de câte ori vreţi voi, vă mai ciondăniţi, vă mai certaţi dar trăiţi între voi, în grup, vă cunoaşteţi şi vă respectaţi. Eu sunt obligat să ascult toată ziua televizorul şi să ascult ce spun oamenii . Să ştii că nu e o plăcere să vezi mereu aceleaşi feţe la tv  vorbind fără să te întrebe dacă vrei să îi asculţi, spunând aceleaşi prostii, jignindu-se, certându-se, deşi sunt totuşi oameni, aceeaşi rasă, aceeaşi blană. Eu te invidiam şi voiam să fiu cu tine, dar din ceea ce am auzit că au votat oamenii acum  pentru voi, nu cred că mai e cazul. Dar am să scriu o scrisoare către ei, cei ce au votat şi am să te rog pe tine să îi dai lui Hari să le-o trimită, că văd că poate.


NERRO CĂTRE PARLAMENTARI: 

   Domnii mei ,  
Nu e zi să nu mi se împuie capul cu prostiile pe care le faceţi. În casă, la tv, la discuţiile pe care le poartă colegii mei de apartament cu vecinii sau neamurile care vin pe la ei, pe stradă când mă mai iau pe la piaţă sau când mă scot la plimbare, nu aud altceva decât înjurături, şi blesteme la adresa voastră, de parcă voi parlamentarii nu aţi fi oameni şi v-aţi propus să vă decimaţi fraţii.  Voi  sunteţi cumva o specie şi ceilalţi români altă specie?  Ce aveţi, măi bipezilor, de împărţit de vă tot muşcaţi unii pe alţii ? Uitaţi-vă la noi. Ne vedem fiecare de spaţiul nostru, îl marcăm ca să ştim fiecare pe unde avem voie să mergem şi pe unde nu, când ne vedem sau ne întâlnim pe stradă nu ne repezim să ne sfâşiem cum am văzut la tv că faceţi voi în şedinţe, ne mirosim un pic ne învârtim unul pe lângă altul şi apoi fiecare cu drumul lui. Iar când câte unul mai arţăgos, face ca voi în parlament, arătându-şi colţii aşa ca sa impresioneze, cine îşi pune mintea cu el ?

La noi ierarhiile sunt clare, nu ne ciondănim ca proştii pentru orice os, respectăm dreptul primului venit, iar dacă eu primesc mâncare, nu vine altul să mi-o ia, pentru că ştie orice câine că nu poţi lua nimănui ce e al lui, chiar dacă eşti mort de foame. Păi voi vă furaţi oasele unul la altul, cum capătă unul un ciolan cum sare toată haita pe el şi sunteţi în stare să vă sfâşiaţi pentru o ciozvârtă. Ba mai mult, am auzit tot la tv  că  luaţi salariile şi pensiile, ajutoarele celor mai slabi ca voi, care nu se pot apăra.  Cine v-a învăţat asta, că noi câinii nu ne punem pielea la bătaie pentru ceva ce nu ne aparţine. De la voi au învăţat şi verii mei rottweilerii şi pitbullii să se bată ca proştii, să muşte în stânga şi în dreapta, să facă rău fără motiv. Pe voi ar trebui să vă eutanasieze,voi faceţi mai mult râu decât noi. Vreţi să ne omorâţi. Cu ce drept? Voi vreţi egalitate , dar nu pentru căţei. Cine vă dă vouă dreptul să decideţi asupra vieţilor noastre? Când Dumnezeu, stăpânul nostru, vă ia averile, sănătatea sau vieţile, vă smiorcăiţi ca pisicile şi vă simţiţi nedreptăţiţi. Noi ce trebuie să facem acum, să ne bucurăm, să vă mulţumim, să dăm din coadă sau să sărim la gâtul vostru? Avem decenţa să ne păstrăm demnitatea şi nu facem scandal, dar să vă ferească Dumnezeu de cei ce v-au copiat obiceiurile, cei care nu mai sunt câini, sunt oameni după apucături. Când veţi încerca să îi prindeţi o să le simţiţi colţii.

Vi se pare că suntem prea mulţi? Dar voi câţi sunteţi? Când v-aţi numărat ultima oară ? Şi nu mă faceţi să spun că printre voi sunt mai mulţi câini decât pot eu să număr într-o zi. Nu mai târziu de azi v-am văzut la tv  cum v-aţi încăierat pe un scaun de pe care încă nu se dăduse jos cel care îl avea pe semnătură. Ce e asta? Păi, pe lângă voi, noi suntem căţeluşi de ţâţă.

Ce rău v-am făcut noi ? Noi nu furăm , abia dacă mai găsim ceva pe la gunoaie că nici acolo nu mai avem loc de homelessi voştri care strecoară şi sticlele de ulei, şi când pleacă lasă un miros de fum şi nespălat de ni se întoarce stomacul pe jos. Cu ei ce faceţi, pe ei nu îi eutanasiaţi, că duc aceeaşi viaţă ca şi noi, trăiesc ca şi noi, se muşcă şi omoară între ei mai râu ca noi şi au mai mulţi purici decât putem noi creşte într-o viaţă. Iar unii dintre ei comit violuri, crime , furturi. Aţi auzit de vre-un câine învinuit de viol, de furt , de luare sau dare de mită, de crimă cu premeditare, de evaziune fiscală, de corupţie, de trafic cu carne vie sau moartă? Păi voi sunteţi cei care aţi inventat toate relele din lume, şi tot voi daţi vina pe noi că producem probleme societăţii. Care societate? Nu mă faceţi să spun ce am auzit despre Voicu, fraţii Cămătaru,  ălaaaaaa, cum îi spune, cumătrul ălaaaaaaa… Modialu ham ham ham, clanurile din Giurgiu unde nu se mai aud câinii din cauza lor, că acum auzi în Giurgiu numai de butoane, de Apostu, Blejnar, vameşi, şi alţii de care  nu mai spun că vă fac de râs de tot.

 Am auzit la tv toate astea şi să nu credeţi că noi dacă nu lătrăm, nu ştim . Numai la voi, cum îşi prinde unul laba la uşă cum latră tot ce ştie şi spune şi ce a visat ca să scape. Păi cine e om şi cine-i câine ? Cine ar trebui eutanasiaţi, noi sau voi?

 Spuneţi despre noi că umblăm după căţele în călduri, bitchies cum le mai spuneţi în engleză, dar noi facem asta doar de câteva ori pe an şi  şi  atunci pentru a respecta legile naturii, nu pentru că alergăm după plăceri. Dar voi, care aveţi neveste acasă şi umblaţi după piţipoannce cu fiţe, bitches cum le spuneţi tot voi, cu ce drept ne faceţi nouă morală? Ale noastre sunt fete mari pe lângă fiţoasele voastre, care îşi ridică coada de câte ori văd o maşină mai procopsită sau miros un portofel plin cu euroi. Ruşine să vă fie, şi să nu le mai spuneţi fetelor noastre cum e spuneţi alor voastre, că nu se compară.  

 Cu ce drept faceţi voi legi pentru noi ? Cine v-a acordat acest drept? Pe noi ne-aţi întrebat dacă vrem ? Vă purtaţi cu noi de parcă voi aţi fi Dumnezei. Dar voi, cum v-aţi simţi dacă noi am instaura legea junglei la voi în parlament ? Dar nu mai e nevoie, deja aţi instaurat-o voi, uitasem. CU CE DREPT DECIDEŢI VOI PESTE VIEŢILE ALTORA FĂRĂ SĂ ÎI ÎNTREBAŢI? CINE VĂ CREDEŢI ? Voi daţi legi pe care nici măcar voi nu le respectaţi şi vreţi acum să le respectăm noi. Noi ne respectăm legile date de Dumnezeu, legi nescrise, dar păstrate cu sfinţenie:
  •                Nu lătrăm la lună, respectăm orele de somn. Doar oameni am văzut făcând asta şi dădeau vina tot pe noi. Nu dau nume.
  •               Noi nu muşcăm mâna care ne hrăneşte. De voi nu mai spun. Toţi aveţi mâinile muşcate şi dinţii rupţi.
  •              Noi nu ne omorâm părinţii. Voi vă înjunghiaţi pentru un  metru de pământ.
  •             Noi îi respectăm pe cei mai mari ca noi, respectăm ierarhiile, nu o să vedeţi un căţeluş de pluş sărind la gâtul unui Alsacian . La noi, dacă  un  câine lup-poliţist spune unei javre să iasă afară din cuşcă, în trei secunde e javra ieşită cu coada între picioare şi fuge de abia se ţin purecii pe el. La voi, cei care au băgat coada între picioare au fost lupii.
  •            Noi nu sărim la gâtul nimănui, dacă nu suntem atacaţi. La voi, ăia de îşi spun apărătorii democraţiei, sar la gâtul cui vor ei, fără să dea socoteală nimănui.
  •          Noi am putea să controlăm totul, aţi văzut în ferma animalelor, dar nu o facem, am văzut ce aduce puterea şi nu o mai vrem, noi învăţăm din greşeli şi din cărţi. Voi, de ce le faceţi dacă nu le citiţi şi nu învăţaţi?

Lista ar putea continua dar mă opresc, că îmi e ruşine de ruşinea care ar trebui să vă cocoşeze pe voi.

Apropo de învăţat, aţi avut un caz din care nu aţi învăţat nimic. Am văzut şi eu filmul Planeta Maimuţelor. Cum v-a plăcut când eraţi trataţi cum suntem noi acum ?Aşa e că nu a fost prea plăcut? Atunci de ce vă purtaţi aşa cu noi? De ce nu ne lăsaţi să trăim cum ne-a lăsat Dumnezeul nostru al tuturor? Nu vă e teamă că o să se întoarcă iarăşi  roata şi veţi sta voi în cuşti şi noi vă vom arunca oase să roadeţi ? Cum aţi suporta să trăiţi pe o PLANETA A CÂIILOR? Eu zic că ar fi mai bine pentru toţi.

 Vă mai spun un secret: Să nu vă mai credeţi deştepţii pământului, că nu sunteţi. Vreţi dovada? Ia puneţi mâna şi gândiţi. Noi înţelegem tot ce spuneţi indiferent în ce limbă aţi vorbi. Voi nu vă înţelegeţi între voi, vorbiţi limbi diferite, dar noi le înţelegem pe toate. Voi câţi vă puteţi lăuda că ne puteţi înţelege când vă vorbim?  A fost parcă unul de îşi spunea doctor Dolittle, iar voi aţi făcut mişto de el şi l-aţi ridiculizat. Unul singur din miliardele de oameni a putut fi dresat şi a făcut ce spuneam noi, unul singur! Atât. Iar noi toţi înţelegem ce spuneţi şi vreţi voi, în orice limbă aţi vorbi. Noi vorbim o singură limbă toţi, dar voi tot  nu aţi învăţat-o în milioane de ani. Ce spuneţi, savanţilor?

Mă opresc aici şi vă sugerez să vă băgaţi minţile în cap până nu vor fi iarăşi animalele la putere iar voi veţi scrijeli pereţii peşterilor. Cu legile voastre şi comportamentul vostru, acolo veţi ajunge. Să nu ziceţi că nu v-am spus. Apropo, am auzit că e unu mare la voi care încercă să latre şi el, dar nu a învăţat tot lătratul si spune ha în loc de ham. Ce faceţi cu el când va învăţa să spună ham, îl eutanasiaţi şi pe el ?

Nerro

Cu sprijinul colegului de apartament, Neacsu Marin



7 comentarii:

  1. Multumesc domnului Marin Neacșu pentru amabilitatea de a transcrie gânduirle lui Nerro și de a mi le încredința spre publicare pe acest blog, alături de vorbele Marei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Onorati sa ne publicati domnule Bucur!Sper ca mesajul nostru sa ajunga unde trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, da, si destepti, si frumosi!
    Sa aveti succes in demersul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aici se poate semna o petiție adresată domnului Traian Băsescu, președintele României, care urmează să promulge legea la care se referă Mara și Nerro. Puteți semna această petiție, chiar dacă sunteți convinși că acest domn președinte nu va accepta niciodată faptul că a fost asimilat cu ființele canine cu un apelativ jignitor pentru canine și, ca urmare, va semna decretul de promulgare, într-o veselie:
    https://www.secureconnect.at/patrulabute.eu/protest/111123/index.php

    RăspundețiȘtergere
  5. Aici aveti dovada de necontestat ca aceste fiinte admirabile, cainii, sunt egalii nostri. Aveti curiozitatea si rabdarea sa vizionati clipul si daca nu imi veti da dreptate, promit sa imi dau o palma singur pentru fiecare opinie negativa .
    http://www.youtube.com/watch?v=RaIedk_N3N0
    Hari, iti sugerez sa atasezi clipul la articol, pentru a fi vazut de cat mai multi. Nu vezi zilnic asa ceva .

    RăspundețiȘtergere
  6. Marine, mulțumesc și pentru videoclip, și pentru mesaje!

    RăspundețiȘtergere
  7. HARI, eu iti multumesc pentru gazduire si inspiratie.

    RăspundețiȘtergere