vineri, 10 august 2012

Anchetați-mă pe mine


Doamnă procuror general al României Codruța Kővesi, domnilor procurori!

Subsemnatul Hari Bucur-Marcu, cu domiciliul în București, România, vă adresez rugămintea să mă anchetați pentru instigarea și chiar constrângerea mai multor cetățeni români de a merge la vot, precum și pentru întocmirea și semnarea de înscrisuri, dintre care unul adresat Curții Constiuționale a României, prin care arătam că nu se cunoaște numărul adevărat al celor înscriși pe listele permanente de alegători, din care să se calculeze cvorumul cerut de lege pentru validarea referendumului de demitere a președintelui României.


Solicit aceasta deoarece am constat, din presă, că vă preocupă domnul Mazăre de la Constanța, care l-a supărat pe domnul Băsescu Traian, pe când acesta se uita la televizor și l-a văzut pe domnul Mazăre conducând la vot un cârd de fete frumoase și îmbrăcate de scenă. Ori fapta pentru care domnul Mazăre este anchetat, așa cum v-a zis domnul Băsescu Traian, este similară cu ceea pe care am comis-o eu.
Mai mult chiar, înțeleg că domnul Mazăre doar a îndemnat la vot câteva cetățence nehotărâte, pe când eu am și constrâns mult mai mulți cetățeni să voteze, spunând despre ei că, dacă nu votează, sunt băsiști, deși nu este adevărat că toți cei ce nu au votat la referendumul din 29 iulie 2012 au „ținut” cu președintele suspendat. Deci, sunt chiar mai culpapil decât primarul Constanței.
Tot din presă am aflat că îl anchetați pe un domn chestor de poliție pentru că a întocmit și semnat o adresă de serviciu prin care spunea că nu poate garanta valabilitatea datelor înscrise în listele electorale permanente ce au fost folosite la același referendum. Și eu am întocmit și semnat un text prin care am afirmat nu numai că nu pot garanta valabilitatea datelor din acele liste, dar că ele au fost întocmite deliberat cu greșeli, pentru a înșela publicul român și european, în vederea dobândirii de foloase necuvenite din banul public pentru mai mulți parlamentari, europarlamentari, consilieri și membri ai stafurilor acestora.
Dumneavoastră tot nu aveți voie de la domnul Băsescu Traian să investigați modul deliberat defectuos de întocmire a listelor, ci doar pe acest chestor, căruia același domn Băsescu i-a reproșat că nu e bine ce a făcut, așa că vă propun să mă anchetați și pe mine, pentru că fac asemenea acuzații publice.
Am mai aflat că vreți să îl anchetați pe domnul Victor Paul Dobre, fost ministru delegat pentru Administrație, pe care îl acuzați că ar fi dispus domnului chestor amintit mai sus să facă ceea ce am zis tot acolo și că s-a adresat Curții Constituționale a României cu mesajul întocmit de acel chestor.
Și eu m-am adresat aceleiași Curții Constituționale, cu solicitarea imperativă să îmi spună cum au gândit ei că dreptul la vot al unui cetățean trebuie să depindă de preferința altui cetățean de a merge sau nu la vot. Adică, dacă un număr suficient de mare de cetățeni nu vor să meargă la vot, atunci dreptul tuturor celorlalți care au votat este total ignorat în România. Deoarece această corespondență poate fi catalogată ca o presiune asupra Curții, ar fi normal să mă anchetați pentru fapta mea.
Mai puteți să mă anchetați și pentru faptul că i-am scris domnului José Manuel Barroso, președintele Comisiei Europene, căruia i-am semnalat îndemnul public al domnului Băsescu Traian adresat cetățenilor români de a nu vota la referendum și i-am cerut să ia atitudine public față de acest gest, deoarece prin el mi-a fost negat dreptul meu de cetățean european la un vot secret, adică neconstrâns de consecințele sale.
Cum domnul Barroso nu mi-a răspuns, dar continuă să se adreseze Guvernului României cu îndemnuri la respectarea Curții Constituționale, deși aceasta s-a discreditat complet în ultimile zile, consider că anchetarea mea m-ar determina să nu îi mai spun ce cred despre el acestui domn ce trăiește de pe urma banilor pe care i-i trimit eu, dar muncește foarte prost pentru acești bani.
Cred că vă fac decizia mai ușoară dacă vă reamintesc faptul că am acuzat public Procuratura că face poliție politică, în loc de acte de justiție. Ca să nu mai vorbesc de acuzele grave pe care i le-am adus domnului Băsescu Traian public, direct și personal, că a săvârșit infracțiunea de propagandă în favoarea statului totalitar, prevăzută în Codul penal al României cu închisoare.
Tot pentru a vă convinge să nu vă fie frică să mă anchetați, vă mărturiesc faptul că nu dețin nicio funcție plătită de statul și poporul român, nici din care aș putea să vă fac rău, nici de orice alt fel, că nu sunt protejatul nimănui din Țară sau din străinătate, că nu sunt membru al nici unui partid, sindicat sau organizație profesională sau de altă natură ce ar putea să mă protejeze sau să mă susțină pe timpul anchetei și că nu fac parte și nici nu sunt susținut de niciuna dintre organizațiile secrete sau oculte, naționale sau internaționale, ce v-ar putea face probleme dacă vă atingeți de mine.

Nu sunt nimic altceva decât un cetățean român și european, plătitor la zi a taxelor și impozitelor din care sunt finanțate toate instituțiile românești și europene și care nu am alte drepturi și obligații decât cele înscrise în Constituția României și în legislația europeană și universală. Deci, sunt o țintă foarte ușoară și la îndemână.

2 comentarii:

  1. Am trecut să văd dacă sunteți ok.Adică acasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de vizită. Vă rog să mai pofitiți!
      OK eram dacă îmi ascultau rugămintea și ajungeam să le spun, cu proces verbal și inregistrare video, ce cred eu despre domniile lor, procurorii...

      Ștergere