miercuri, 17 octombrie 2012

Vizita Căcănarului


Domnul José Manuel Durão Barroso, președintele Comisiei Europene, se află în vizită la București, pentru a participa la Congresul Partidului Popular European. Ca cetățean român și bucureștean cu acte și proprietăți, mă văd nevoit să joc rolul de gazdă al acestui comisar șef.


Acest rol îmi pune o problemă. Cu mai bine de două luni în urmă, îi scrisesm domnului Barroso, cât se poate de oficial, de la cetățean european la funcționar european, în legătură cu șmecheria domnului Băsescu Traian de a contabiliza absenții la referendumul de demitere a sa din funcția de președinte al Țării ca „voturi” în favoarea sa. Îi ceream atunci domnului comisar șef, care insistase pentru stabilirea unui cvorum la validarea referendumului, să îl tragă de mânecă pe protejatul său că nu face bine ce face și că nu este frumos să umble cu șmecherii în chestii atât de serioase și europene. La aceasta, domnul Barroso nu mi-a răspuns deloc, cu totală nonșalanță și în desconsiderarea normelor europene de corespondență între cetățenii plătitori de taxe și funcționarii mâncători de bani proveniți din aceste taxe.
Acum, senhor Barroso vine la mine acasă și se așteaptă la experimentarea pe propria sa piele a proverbialei ospitalități românești. Din păcate, domnul Barosso nu poate primi decât disprețul meu profund, ca urare de bun venit.
Domnule Barroso, îmi pare bine că ați venit la mine acasă, doar pentru că pot astfel să vă transmit că, în ochii mei, sunteți un simplu dar mare căcănar. Adică, din toate rolurile pe care funcția europeană în care ați fost numit, iar nu ales, vi le permite, dumneavoastră ați preferat să îl jucați pe cel de căcănar, de vidanjor al fecalelor politice revărsate din gura și faptele partenerului dumneavoastă intim politic, domnul Băsescu Traian.
Așa murdar cum sunteți pe mâini de materia cu care ați preferat să lucrați și mirosind politic îngrozitor, vă rog să primiți totala mea desconsiderare pentru dumneavoastră și pentru ceea ce reprezentați, ca individ lipsit de minimă decență și probitate europeană.
Que vergonha!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu