vineri, 28 februarie 2014

Când eternitatea începe

Mai întâi a venit o rază din Soarele mare
Și s-a înnodat cu un bulgăre de gheață
Făcându-l să râdă cu lacrimi amare
Ca să uite cum iarna se trage la față.

Mai apoi a venit un gând de plecare
Și s-a înnodat cu o poftă mai veche
Să văd ce este după această cărare
Ce-mi duce viața către moartea pereche.

În sfârșit, spre marea-mi mirare
Un fir de viță a prins să se urce
De sub gheață și frig și uitare
Ca să-mi spună că viața în viață se duce.







4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru semnal. Dacă este și o sugestie că eu aș putea participa la un concurs național de poezie despre România și limba română, tot cu mulțumiri, dar cu părere de rău, nu îndeplinesc condiția de participant: sunt prea lipsit de modestie. Dacă ar fi să iau în considerare o ofertă, ar fi cea de a face parte din juriul concursului, dar și aici ar trebui, în final, să refuz.

      Ștergere
    2. Cred că toate editurile își doresc scriitori tineri, nepublicați, liberi de contracte editoriale și patrioți. Dar premiul e consistent și tematica literară, iar blogosfera română plină de bloggeri și aproape goală de scriitori, așa că poate-i un subiect de discuție bun. Altfel, nu-i cunosc pe organizatori. :)

      Ștergere
    3. Nu sunt la curent cu fenomenul publicistic românesc. Întâmplător, am aflat că o ediție de carte are un tiraj de sub o mie de exemplare și că, dacă se vând cinci mii, cartea este bestseller. Ceea ce arată că editurile nu fac bani din publicații. Probabil că și banii de premiu, 15.000 lei, oferiți de Editura Litera, vin din altă parte.

      Ștergere