miercuri, 24 mai 2017

Atingere

Dacă îmi închid strâns ochii încă știu că ești cu mine
Imaginea ta îmi iese din minte prin tâmple și mi se prelinge pe buze
Unde se atinge cu căldura trupului tău suficient de aproape
Ca să picure pe obrazul meu un strop de miros de bine



Nu te ating decât cât te-ar atinge o ceață născută nu din apă
Ci dintr-un ulei rafinat într-o o frunză de iasomie uscată
La căldura unui căuș de lavă șuvoită din scoarță de planetă
Rătăcită pe o orbită sub-solară aproape de o cometă

Ar trebui să te previn că nu sunt altceva decât că o ceață verde
Dar nu pot cu ochii strâns închiși să spun nimic pentru tine
În întunericul pleoapelor sunt exact ceea ce nu poate fi o privighetoare
Sunt treaz și mut și mi-e foarte tare dor de ziua ce vine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu